zondag 8 september 2013

Tag | Why do you wear make-up?

Follow on Bloglovin
Ik hou ervan om af en toe eens een tag te posten op mijn blog. Vandaag heb ik de 'why do you wear make-up tag' ingevuld, kijk snel verder om hem te zien!


1) Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?
De eerste keren dat ik make-up begon aan te brengen was op mijn 5 jaar, ik zag het van mijn oma en wou het natuurlijk zelf ook doen. Zij liet mij toen 'oude' dingen gebruiken van haar of dingen die zij niet of weinig gebruikte, ik weet nog dat ik een dikke streep blauwe oogschaduw aanbracht en dat de helft van mijn kin mijn rode lippen waren. Het moment dat ik echt dagelijks make-up begon aan te brengen was toen ik 12 jaar was, natuurlijk geen zware make-up look met wat mascara en een zwart oogpotloodje na ik genoegen. Door de jaren heen is mijn routine natuurlijk veel veranderd, ik ben nu 16 en dat wil dus zeggen dat ik al 4 jaar (zo goed als bijna, ik heb ook make-up loze dagen hoor) iedere dag make-up aanbreng, hierdoor heb ik ook mijn eigen manier en gebruik ik op vaste routine producten!

2) Hoe voel je je zonder make-up?
Minder goed dan normaal. Ik ga niet zeggen dat ik me slecht voel zonder make-up maar ik voel me toch niet evengoed dan wanneer ik een mooie egale gemake-upde huid heb met een mooie ooglook erbij. Ik heb natuurlijk dagen dat ik geen make-up draag en dan voel ik me eigenlijk gewoon normaal, maar met een laagje make-up voel ik me toch een tikje beter en zelfzekerder.


3) Wat vind je leuk aan make-up?
Dat ik mijn eigen er kan laten uitzien hoe ik zelf wil. Dat ik men huid mooi egaal kan maken en de kleuren kan dragen die ik zelf wil. Ik kan mijn lippen laten opvallen met een mooie roze lipstick maar ik kan ze ook minder laten opvallen door gewoon een licht gekleurde lipbalm te dragen. Ik kan mijn ogen er naturel laten uitzien door bruine tinten oogschaduw te gebruiken maar ik kan ze ook juist laten opvallen door een knallede roze of blauwe kleur te gebruiken. Ik kan mijn jukbeenderen wegstoppen of ik kan ze laten oplichten met highlighter en zo kan ik blijven doorgaan! Ik vind het gewoon leuk dat niets moet en alles mag je kiest zelf welke kleuren je draagt en op welke manier je dat doet!


 4) Wat zijn je 3 'holy grail' items?
- Mijn Catrice allaround foundation, deze maakt niet alleen mijn huid egaal maar verzorgt hem ook nog een beetje en laat mijn gezicht er stralender uitzien!
- Sleek blush rose gold, deze moet iedereen in zijn stash hebben vind ik! Deze blush heeft een roze kleur met een prachtige gouden shimmer erin. Hij laat mijn gezicht er altijd stralender uitzien en ook wakkerder!
- Catrice Ultimate shine lipstick in de kleur 'Get The Nudes paper' dit is een nude-oud roos kleurtje en past gewoon bij iedere look. 


Waarom dragen jullie make-up?
 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk om te lezen! Ik draag vooral make-up om me toch net heel iets zekerder te voelen doordat ik dingen kan wegwerken waar ik me niet zo prettig bij voel. Bijvoorbeeld als ik een nachtje slecht geslapen heb dat ik even mijn donkere kringen onder de ogen wat minder kan maken. Al ga ik ook wel heel veel dagen in de week gewoon zonder make-up de deur uit.

    BeantwoordenVerwijderen